.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يک ميليارد متر مکعب مصرف 3ماهه گازمازندران

رئيس برنامه ريزي شرکت گاز استان مازندران گفت:با توجه به هدف هاي تعريف شده براي توسعه گازرساني و استفاده هرچه بيشتر ازگاز طبيعي در استان به عنوان سوخت پاک، بيش از ? ميليون و ??? هزارمتر شبکه لوله گذاري انجام شده است.
مظفر احمدي درگفت و گو با خبرنگارشانا، با بيان اين مطلب افزود: شرکت گاز استان مازندران با هدف تامين رفاه وآسايش مردم استان، ازهنگام شروع فعاليت خود نزديک به 600 هزار واحد مسکوني را در سراسر اين استان از گاز طبيعي به عنوان سوخت پاک بهره مند ساخته است.
وي به فعاليت هاي انجام شده دربخش نصب انشعاب اشاره کرد و اظهارداشت: دراين بخش ها نيز تلاش شده است تا به موازات ديگر بخش هاي اجرايي، کار پيش برود؛ به طوري که با گذشت سه ماه از سال، افزون بر 11 هزار انشعاب از 22 هزار و 250 انشعابي که براي امسال برنامه ريزي شده، نصب شده است که اين مقدار،حدود 51 درصد کار دراين بخش را شامل مي شود.
مهندس احمدي همچنين روند اجرايي دربخش ايجاد ظرفيت براي پذيرش مشترکان را مطلوب خواند و گفت: دراين بخش نيز براي پذيرش افزون بر 546 هزار مشترک ايجاد ظرفيت شده است که نزديک به 15 هزار از اين ميزان به فصل نخست سال مربوط مي شود.
وي ياد آور شد: مشترکان گاز استان مازندران دراين مدت(سه ماه) نزديک به يک ميليارد متر مکعب گاز مصرف کرده اند و در قبال اين ميزان مصرف از آنها 78 ميليارد و 558 ميليون ريال به عنوان گاز بها دريافت شده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.